senyum seindah suria...

pagi tadi bangun tdo pukul 3.28 pagi untuk bertemu janji dengan sang Maha Pencipta..Ya allah rasa ketenagna disitu sebab bertemu janji tanpa perlu fikir kan sesiapa atau apa-apa..yang aku tahu aku dan sang Maha Pencipta..selepas selesai bertemu janji aku terus senyum dan senyum je sbb aku seakan-akan nmpk masa depan yang aku bakal tempuh..

semalam perbincangan yang dilakukan aku nmpk seakan2 membuatnya berfikir panjang dan mngkin tersentak..aku tahu dan faham sekian lama berlari dan berlari tiba-tiba kne berhenti berjalan seiringan untuk melangkah..sejujurnya aku x memaksa tapi aku akan cuba untuk cuba untuk memimpin untuk melangkah supaya kami bersama-sama merasa kasih sayang yang ada yang telah jauh ditinggalkan kerana berlari...sbb aku tahu dan faham bagaimana rasanya mempunyai keluarga yang besar dan mempunyai banyak kasih sayang yang melimpah ruah..

mungkin disebabkan malam sebab tu xnmpk muka aku sebenarnya excited untuk tempuh...tapi sebenarnya bagus juga sebab xlah aku malu n segan bila nmpk muka aku yg excited tu ..heheeeee...aku bersedia untuk sebarang kemungkinan yang ada..aku dah terangkan segala-galanya..so right now just wait to that happen in reality... can wait for that..

ha yang buat aku terdiam sekejap bila setiap kali benda yang jadi dimatanya bergelingan menahan air mata..aku kadang-kadang terikir salah ke apa yang aku buat? ke aku ni dah melampaui batas?entah lah...aku cuma x mampu memandang wajah menahan air mata itu..aku sebenarnya setiap kali aku berdiam diri memandang dirinya aku xhenti2 untuk berdoa..Ya Allah sungguh aku perlukan....


Comments

Popular Posts