patut ke?

aku disni menanti dan terus menanti..bila dah ada sepatutnya aku gembira tapi aku terasa sedih sangat dan terasa disebabkan mngkin hal kecik tp entah aku terasa macam bukan sebahagian...ku cuba sorokkan dengan menaip blog ni supaya air mata yang mengalir dalam hati aku xterzahir di mata..entah lah mngkin xde ape2 kot...tp apa yang dibuat aku terasa aku bukan mcm sebahagian...jujur betul aku tahu tntg  hal remeh je tp entah...aku mngkin belum masuk sepenuhnya dalam seluruh segenap aspek kehidupan...jujur  hati aku sakit skrg..sakit sngt..tp entah lah soalan yang aku tnye skrg patut ke aku rasa sedih sbb dia tak melibatkan aku? jujur aku pun xtahu bila  dia mnta tolong kawan aku tntg a#### dia tp entah....arghhhhh sshnyer rasa bila dah terlalu syg ni lah yg akan buat aku jeles...ye aku xmampu....Ya Allah buang lah rasa sakit kat hati ku inii

Comments

Popular Posts