kasih sayang

ya Allah di dalam seiap nafas aku, aku bernafas dan hembusan nafas aku ternyata hanya rasa rindu dan ingin selalu bermunajat kepadamu kerana ingin aku meluahkan segala rasa yang ada didalam hati dan jiwa ku kerna hanya kepadamu aku mampu meluahkan segala-galanya dengan penuh kejujuran yang ada.. Ya Allah setiap insan yang berkasih sayang aku selalu nampak kasih sayang dan kebahagian yang bakal aku dapat dan tempuhi di masa akan datang..

aku sudah mula nampak kebahagian berada di depan mata aku yang mana selama ni aku tercari-cari dalam gelap nya hidup aku...Ya Allah akan kulazimi untuk bangun bermunajat kepadamu bersama-sama nya untuk berdoa kepadamu.. Ya Allah jika dalam ilmu dan pengetahuan mu kami adalah terbaik untuk satu sama lain, maka kami bermohon agar ia menjadiakan kami bersama-sama untuk menjadi dekat dan bertambah dekat kepadamu dan bersama-sama mencari redha dan magfirahmu ya Allah.. Ya allah seandainya dia ditakdirkan untukku, maka kau dekatkan hatinya untukku untuk mencapai keredhaan mu dn mencapai kecintaan mu
# sekadarperkongsian#

Comments

Popular Posts