tarikh keramat

aku x akan lupa tarikh dimana aku full aku menjadi seseorang yg penting untuk acara yg penting..sejujurnya aku mmg terharu dan bersyukur sbb aku diberi peluang oleh dirinya untuk bersama-sama kala waktu yg amat bersejarah padanya..aku tahu jauh disudut hati kecil nya berkata alangkah kalau mak dan ayah daat melihat semua ini.. aku berdoa dan berharap agar kehadiran aku bukanlah untuk mengantikan mak dan ayah akan tetapi salah seorang yg penting yg menyaksikan detik bersejarah itu..Ya allah aku hanya mampu berkata i'm so proud of u...tp sebelum semua nya jadi indah dan seronok on that day ade org kne ayam2..nmpk wajah hampa dan kecewa serta x bersemangat bila aku ckp x g..aku mampu tersenyum sinis menahan untuk ketawa...kesian...kesiannn


semalam aku jujur..jujur dgn umi selepas berfikir panjang dan dinasihati...baru ku tahu aku bkn keseorangan ...kebahagian aku yg terpenting...ye aku harus buat solat hajat dan istikharah untuk aku buat keputusan..sejujurnya aku sebenarnya seakan nmpk jalan dan hala tuju aku tp aku x nk ambil keputusan terburu-buru..aku perlu berfikir dari semua segi dan sudut yg mana paling penting sudah tentu perasaan umi dan ayah sbb merekalah nyawa...bila kebenaran umi dah bgthu ape membuatkan aku yakin dengan keputusan aku...Ya Allah permudahkan 

Comments

Popular Posts