sebulan yang perit

aku kini dalam proses untuk memperbetulakan idup aku yang tengah tunggang langgang ni skrg..bukan mudah tapi aku mmg kena teruskan hidup sebab setiap nafas yang ada pada aku kena hargai sebab aku bukan keserorangan lagi sbb aku ada terms KITA yang aku pegang untuk teruskan hidup

alhamdulillah aku memang merasakan rezeki aku murah akan tetapi da onak duri yang aku kena pijak dan telan sbb aku sering kali di ingatkan bahawa sabar ada nikmat di hujung nanti..Ya Allah aku sejujurnya teruja dapat kje MAIM tp enth bila dah masuk Ya Allah peritnya aku smpai dah xmampu nk mengeluarkan air mata..

manekan kne buli, dipinggirkan, x diperdulikan, kebajikan aku tidak terjaga..enthlah ada bos pun, bos duk nk bercinta je...mntang2 awek awk tu ada tp jgnlah jadikan sy ni mangsa.. tolonglah hidup realiti saya dah cukup memeritkan ditambah lg dengan perangai awk tu.. agal2 lah kan..awek tu awek jgk tp jgn lah smpai awek dgn diri sendiri buli org lain..

xpe hari ni hari kalian semua..aku jadikan ape yg kalian semua buat tu kekuatan aku yang mana akan aku buktikan pada satu hari nanti aku akan jadi lebih hebat dari kalian..tunggu azam aku kuat utk buktikan..skrg aku mngkin seorang yang biasa xpe tunggu dalam 2tahun lg..

Comments

Popular Posts